Putsning på G

Precis hemkommen efter en mysig ridtur i skogen. Skönt att solen skiner för fullt!

Nu ska jag bara äta lite mat innan det är dags att putsa alla Neos grejer till imorgon. Ska putsa sadeln, sadelgjorden och tränset, plus mina ridstövlar som jag premiär-använde i onsdags på hoppträningen. De var sköna och gav riktigt bra stöd! :)

Har funderat lite på vilket schabrak Neo ska ha och vilka färger mina kläder ska ha imorgon. ;) Har nu bestämmt mig för det röda schabraket och de grå ridbyxorna, tröja får jag ta någon som matchar.

Vad gör ni i helgen? :)


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

SV: Ja :)



Vet du hur många starter de är imorrn?

2011-04-30 @ 16:50:10
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

SV: okej :) tänkte om ni kunde kolla och höra av er så jag vet typ när jag ska åka :)

2011-04-30 @ 17:00:14
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0