APUplats på Hippoteket fixat!

Vi har nu fått gå ut och kolla praktikplats och jag hade jättemycket beslutsångest innan jag kom på vart jag kunde vara. Jag vill gärna vara i någon butik som säljer djurartiklar, speciellt till häst. Jag gick idag ner till Hippoteket och frågade om jag kunde ha min APU där och det gick jättebra! Så nu ska jag vara där hela vecka 45 och efter det varje onsdag fram till vecka 12, förutom lovveckorna, och även hela vecka 12. Jag tror det kommer bli bra och jag ska försöka uppdatera lite om hur det är där och så, men det är ju ett tag kvar. ;)

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Roligt! :D Då kan du gå och klämma och känna på allt hela dagarna, och kanske uppdatera webshoppen med nya varor? :)

2011-08-25 @ 20:11:31
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0