Födelsedagspresenter

I måndags fyllde jag 17 år och fick ganska mycket hästprylar i present! JW-hjälmen köpte jag igår för pengar jag fick i present. Jag är jätteglad för alla sakerna och tycker allt var jättefint! Jag fick utöver hästprylarna lite annat smått och gott! :)

Det som är på bilden  nedan provade Neo och jag igår på en liten tur i skogen.

Schabrak - Kyro Riding Gear

Ridbyxor - John Whitaker

Ridhjälm - Charels Owen, John Whitaker

Tyglar - Globus

 

Neopold och jag i våra fina nya grejer!

 


Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Superfina! Bara älskar mina JW-brallor. Så svala och sköna!

2011-08-24 @ 16:36:27
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0