Presentation av Rendolfs

Rendo heter egentligen Rendolfs, men tycker det är mycket enklare att bara säga Rendo.

Rendo är ett Lettiskt halvblod, född 2005. Han har tränats både dressyr och hoppning, 120-130 cm hoppning.

När jag provred Rendo kändes han rätt med en gång! Jag red ett litet tag i ridhuset och provade sedan att hoppa, vi hoppade 115 efter bara några språng! Provade även att trava över några bommar på slutet. Han var jättesnäll och härlig att rida och jag föll för honom med en gång.

Vi hämtade Rendo onsdagen den 21 december, så nu har han varit hos oss i lite mer än en vecka och han har tagit det bra tycker jag. Han är go och glad och det har inte varit något bråk i hagen.

Jag tror det kommer bli bra med Rendo och hoppa svi får många bra år tillsammans!
Jag och Rendo
(hoppar 115cm vid provridningen)

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn HV Polo-schabrak från Hippoteket! AVSLUTAS 31/12

Fina killen! Jag vill nog kalla honom för olle!

2011-12-30 @ 22:18:35
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Leonie

Så spännande med ny häst! Han ser jättefin ut. Lycka till med honom!

2011-12-31 @ 10:19:45
URL: http://hinnagarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0