Vårkänslor

Nu i helgen har jag verkligen fått vårkänslor! Vägarna är nästan helt avisade nu och snön börjar smälta av den härliga solen som värmer skönt. Idag när jag red porlade vattnet så fint bredvid vägen och jag hörde fåglarna kvittra precis efter att jag tänkt "det är så härligt när våren kommer på riktigt för då kommer det härliga fågelkvittret på morgonen". Det var lite kul tycker jag. Neo verkar också fått vårkänslor nu i helgen då han varit på bushumör och sprungit och stojat i hagen. Inte minst igår när mamma och jag fixade staketet längs med vägen (undertråden har tryckts ner så mycket av snövallen att den spänts så hårt att knorrarna gått sönder) då skulle han hela tiden vara med och följa efter, pilla lite och kolla vad vi höll på med. Han var riktigt busig och om jag sprang lite så sprang han efter och bockade och ville leka.



Neo är på bushumör!



Glashalt på stallplanen...



Neo i hagen.



Fina Neo i sköna solen.



Äntligen börjar vägarna titta fram!


Kommentarer
Postat av: LINA

haha så busig han är! :) skönt att isen börjar försvinna. väntar väl 2 dm och minus 15 i veckan dock

2011-02-06 @ 20:56:10
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: elin farago

ja nu hoppas vi våren snart är här!! men nu idag kände jag att det kalla är tillbaka, fy !:/

2011-02-09 @ 23:29:09
URL: http://elinfarago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0