Deal

Nu ikväll har Johan (min "extrapappa") och jag gjort en deal. Vi (jag) har bestämt att vi ska åka skidor på spåret, som ligger nära vårat stall, varannan dag med undantag för den dagen jag hopptränar. Annars ska vi köra på varannan dag. Hua vad jobbigt det kommer bli för mig i början då vi ska åka direkt innan eller efter jag har ridit på kvällen. Jag tänker börja med att åka 1,5km de första gångerna för att få upp kondisen lite och inte få allt för mycket träningsvärk i musklerna som man normalt kanske inte använder. Hoppas snön är kvar ett tag till så att jag kan jobba på min kondis för att sedan när snön är borta kunna jogga. Hoppas bara jag orkar/har lust att genomföra detta nu då jag är en liten latmask som inte brukar orka fullfölja vad jag tänkt då det gäller att bättra konditionen. Vad tror ni, kommer jag orka/ha lust att fullfölja? ;)
Ni får hjälpa mig med motivationen!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

kul! jag tycker det är skittråkigt att springa. :P

2011-01-10 @ 21:02:18
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: elin

Detta får du klara :)



jag själv är med dålig på att fullfölja saker gällande kondis osv :-p

2011-01-10 @ 21:38:52
URL: http://elinfarago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0