Första avfallningen 2011

I torsdags när jag red i skogen i full galopp på en liten väg fick Neo helt plötsligt syn på en granruska halvt under snön och hoppade givetvis åt sidan, medan jag fortsatte rakt fram. Flög en liten bit också eftersom Neo tvärnitade samtidigt som han väjade så då blir det ju dubbel effekt. Landade mjukt och skönt i snön så jag slog mig inget. Det är ju det positiva med snön, att man inte slår sig lika hårt när man ramlar av. ;)



                               (Superdålig bildkvalitet.. Den farliga granruskan)


Kommentarer
Postat av: Camilla- Vinn benlindor ifrån Schockemöhle

Ojoj, ajaj! Tur att du landade mjukt och inte slog dig

2011-01-15 @ 21:09:32
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0