Neopold

Neopold föddes år 1999 och är av rasen Haflinger. Haflinger kommer ursprungligen ifrån Österrike.

 

Neopold är en glad och mysig häst. Han gör alltid sitt bästa och försöker alltid. Han är min bästa vän och jag älskar honom otroligt mycket! Jag köpte Neo 2008 och det har varit 3 underbara år hittils med honom och flera kommer det bli! Jag hopptränar och hopptävlar endel, mest på klubb och lokal nivå. Som högst har vi hoppat 1,20 på en hoppträning och på tävling hoppar vi 80, 90 cm. Ibland tränar vi lite dressyr också, men hoppningen har övertaget och är roligast! Vi tränar även lite frihetsdressyr och horsemanship.



 


Kommentarer
Postat av: Lina S

Så fin han är

2011-01-30 @ 13:08:00
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0