Tävling på söndag

På söndag ska jag och Neo vara med på en klubbtävling i Tuna har jag tänkt. Jag har inte anmält oss ännu för jag vill känna lite på honom på ridbanan ikväll på något hinder som ligger på metern. Jag är i valet och kvalet om jag ska välja 80cm och 90m eller 90cm och 1m.. Det får avgöras ikväll. :)

Förövrigt har Neo och jag ridit på ganska mycket nu. I helgen hoppade jag en bana, han fick dra vagnen och så har vi ridit tillsammans med granntjejen två gånger och då har det gått undan kan jag lova! Neo och Tiian, som den hästen heter, har haft galopptävling och båda har sprungit så fort de bara kan. Vi har en perfekt grusväg en bit ifrån stallet som är jättelång och inte en sväng på, riktigt kul att ösa på i full galopp! :)

Älskade Neo! ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycka till på tävlingen!

2011-06-28 @ 19:01:12
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0