Underbart väder!

Idag vaknade jag vid cirka halv 9. Väldigt skönt med lite sovmorgon! Jag åkte upp till stallet runt halv 10 för att mocka och göra iordning stallet samt rida Neo. Jag red honom först på ridbanan lite, tränade lite cavalettibommar och skuttade över ett hinder. När jag kände mig klar efter en liten stund så gick vi upp till ett gärde strax intill stallet och raceade lite i galopp där! Det var ganska svettigt att rida idag, så jag svampade av Neo lite efteråt.

Nu ska jag äta lite och sedan göra Argos sällskap ute i solen med lite bra musik i öronen och sola! :)

Visst ser det skönt ut!

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn conchos till ditt träns från Kyro Riding Gear

haha argos då! :P

2011-06-03 @ 13:00:18
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mysigt i solen :D



Här blir det jobb i kiosken ända tills kvällen :(

2011-06-03 @ 13:14:44
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0