Dagen

Nu ska jag äta lite frukost och sen ska mamma och jag åka till stallet. Tar nog med mig kameran då det är soligt och härligt väder!

När vi kommer upp till stallet ska vi börja med att kasta ner hö från ladugårdsskullen och bära in det till skjulet bredvid stallet där vi har vårat hö. Vi brukar ta ner hö varje lördag, så att det räcker i en vecka istället för att det ska ligga och bli dåligt.

Efter det ska jag rida en sväng. Tar det nog lite lugnare idag än vad jag gjorde igår, då Neo fick springa på i galopp länge och fort. Han var så duktig!

När vi kommer hem från stallet ska vi äta lite och kolla på skidskytet. Robin, min bror, kommer även och lämnar sin nya hund här då han ska ta med Argos till "frissan". Mer om det berättar jag senare.

Hur ser eran dag ut? :)

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

hoppas de gick bra hos frissan

2011-03-05 @ 22:36:57
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0