Liten uppdatering

Har haft dåligt med inlägg nu ugen, men det beror på att skolarbetet har tagit endel av tiden nu så här i slutet av terminen. Stallet tar ju också mycket av tiden.

Hoppträningen i onsdags gick bra och film kommer. Jag red med en kompis i tisdags och det blev en del racergalopp där, vilket är väldigt roligt!

Neos hosta har kommit tillbaka lite smått igen... :( Han kan hosta till ibland efter en galopp men det är bara vissa dagar, och när jag inte har torkat ur näsan på honom. De dagarna jag torkar ur näsan ordentligt och tar bort allt pollen och damm hostar han mer än de dagarna jag låter näsan vara.. Undrar vad det kan bero på? :P Mamma har beställt lite mer örter igen, de som han fick förra gången han hostade, och förhoppningsvis kommer de snart så han kan börja få dem. Hoppas att de hjälper!


En bild på den finaste Neo från i vintras! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0