Marksyn x2 igår

Igår på hoppträningen fick vi hoppa vanliga hinder, men två av oss (jag och en till) fick testa att hoppa lilla vattenspegel med vita "grindar" framför. (kommer inte på vad de kallas, men ser ut som pallbockar fast lite glesare och lutande :P)

Första gången tvärnitade Neo och jag flög av, men lyckades faktiskt att landa på en fot och sen på rumpan! Jag hoppade snabbt upp igen och höll om honom riktigt ordentligt och då tog han ett jätteskutt över. Fick komma på det några gånger på raken och det gick ganska bra.

På slutet skulle vi hoppa en bana och där var vattenspegeln inkluderad. Jag satt ner ordentligt och höll om men Neo slog på en rejäl tvärnit och jag flög över huvudet och tror att jag landade på rumpan/ryggen och slog sedan i huvudet (igen!).

Det blev inte så hårt mot huvudet och syntes ingenting på hjälmen men gjorde ändå lite ont sen i söndags.. Fick superont på näsan också då mina glasögon tryckes till ordentligt och "plupparna" på näsan böjdes till ganska ordentligt så jag fick två små fina märken på vardera sidan om näsan. Syns inte mycket men gör desto ondare! Är väldigt öm i näsan idag och kan knappt peta på den.

Tror jag har lite oflyt nu.. Har ramlat av tre gånger på fyra dagar och slagit i huvudet två av gångerna. :P

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Ajaj! Dumma häckarna som skrämmer Neo!

Höll glasögonen?

2011-05-19 @ 22:35:18
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn conchos till ditt pannband från Kyro Riding Gear

SV: Haha ja vi asgarvade åt honom! Synd han inte sprang med den dit den skulle :P

2011-05-20 @ 22:30:53
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0