Ny mobil

Jag har länge kollat på ny mobil, touch. Jag har kollat runt på lite tåligare mobiler som inte förstörs av lite fukt eller liknande och hittade samsung galaxy xcover.

I fredag kom världens bästa mamma hem med en till mig och gissa hur glad jag blev! Jag ska betala mestadels av den själv men mamma lägger ut lite till den.

Nu har jag testat den lite under helgen och början av veckan och tycker väldigt mycket om den! Det enda negativa är att man måste ladda den ganska ofta om man spelar och så på den, annars är den väldigt bra än så länge!


Kommentarer
Postat av: Lina - Jultävling i bloggen! Vinn schabrak, stigbyglar eller hovlack från Smeagårdens Hästshop

Fin! :)

2011-11-30 @ 10:46:56
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0