Liten uppdate

Här har det visst inte hänt så mycket i sommar, men har inte haft någon ork att skriva något speciellt då det inte hänt något speciellt.
 
Rendo och jag har tränat på för Ramona i sommar och jag tycker vår utveckling tillsammans har gått framåt väldigt fort! Lite bakslag har vi fått ibland och det har gått lite trögt, men över lag har det bara gått bättre och bättre. Jag har försökt att tänka på att ha ordentligt tramp i stigbyglarna hela tiden då jag gärna lättar i sprången och tappar balansen över hindren.
 
På torsdag ska Rendo och jag vara med på Pay & Jump i Gamleby, har inte bestämt om jag ska hoppa 80-90cm eller 90-100cm. Jag bestämmer mig nog när vi kommer fram och jag får se hindren o lite så.
 
Fina Rendo på en skogstur nu i somras

Kommentarer
Postat av: Lina Sällberg

Du har ju fyllt år med!

2012-08-28 @ 21:01:21
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0