Arg på mig själv

Hoppträningen igår med Rendo gick inte sådär jättebra.. Han var ganska pigg men endå kontrollerbar och hoppade bra. Det jag är arg på är att jag hela tiden bromsade upp för mycket och höll tillbaka innan hindren för mycket så vi kom fel ganska ofta. Jag vet inte varför jag hade "handbromsen" i hela tiden och är så arg på mig själv för det, nu i efterhand när jag kollat på det mamma filmade ser jag exakt vilka fel jag gjorde och precis vad jag skulle ha gjort istället. Men, men det kan ju inte alltid gå bra.


Får ta och ladda om till nästa onsdag då det är Nationaldagshoppning i Frösvi och vi ska vara med på 90 cm och 1 m clear round. Första 1m på tävling så vi får se hur det går, vet ju att han KAN hoppa och han har verkligen höjden i sig så jag tror inte det kommer vara några problem.

Film från träningen kommer!

Kommentarer
Postat av: Lina

Varför fick du inte hjälp av Robban då om det inte kändes bra? Kommer gå toppen på onsdag

2012-06-03 @ 09:17:02
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0