Känsliga öron

Rnedo har varit ganska känslig med sina öron sedan han kom. Jag har knappt fått röra dem och att borsta på dem har varit helt omöjligt. Jag har dock varit envis och rört lite på dem varje dag och det har faktiskt gått bättre och bättre! Nu får jag ta ordentligt på öronen, hålla handen runt dem och böja lite på dem o.s.v. Vissa dagar är han fortfarnade dock lite försiktig med dem men igår var han avslappnad och lung inne i gången och jag fick röra riktigt mycket på öronen vilket kan ses nedan på dem lilla filmsnutten.



Kommentarer
Postat av: Lina Sällberg

Så duktig! :) Bells ena öra går bra nu i alla fall, haha.

2012-06-24 @ 15:57:40
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0