Dressyrträning Neopold

Igår var Neo och jag på dressyrträning i Gamleby för våran ordinarie tränare, Robban. Neo var jätteduktig och gick hur fint som helst! Han har nog aldrig gått så fint och bra som igår! Är så stolt över min lilla plutt, trots att jag fick kramp i armar/axlar (får lätt det, men har varit bättre med det ett tag nu). Tyvärr så varken filmades det eller togs några bilder, vilket jag tycker är lite synd. Men glömmer man kameran hemma så gör man. Hade annars varit väldigt kul att se hur fint han gick och hade varit kul att visa!



Ikväll är det hoppträning med Rendo och då ska jag inte glömma kameran! Känner att det är väldigt bra och givande för min egen del att ha hoppningen med honom filmat.

Kommentarer
Postat av: Lina - Årets nykomling i Equilinas Hästblogg-gala 2011!

Kul att det gick bra igår och hoppas det går lika bra idag!! Vilken tid är det?

2012-03-08 @ 14:30:45
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0