Pay and Jump, Ishult 2012-05-17

Igår var Rendo ocj jag iväg på Pay and Jump i Ishult. Vi hoppade 80 cm och 90 cm och fick två felfria rundor. Jag har aldrg varit i Ishult och tävlat förut så det var skoj att komma till ett nytt ställe, vilket Rendo också tyckte verkade det som. Det var inte så många startande men det var en rolig dag i alla fall, ingen press eller nervositet som jag annars kan känna på vissa tävlingar utan alla gick in och gjorde sin runda och hade roligt.

Rendo tyckte det var spännande att komma till ett nytt ställe verkade det som för han var väldigt tagad och pigg. Han hoppade jättebra och jag är supernöjd med honom! Andra tävlingen för oss två och han skötte sig perfekt!

80 cm clear round:



90 cm clear round:


Finaste Rendo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0